Alla inlägg den 2 april 2007

Av miniu - 2 april 2007 21:58

Det elaka magviruset som flyg med hem från Mexico som yttrade sig i burrande magar verkar ha flytt...Så i kväll blev det en helkväll på Friskis utan mitt annars så vanliga träningssällskap. Men men... det fanns tydligen annat som var viktigare.För mig kändes det jätteskönt att vara igång igen.Annars var det en vanlig jobbdag idag, från 8 - 17 - snacka om att känna sig som en kontorsråtta.Snart är det påsk - och den ska jag banne mig njuta av. Förra påsken jobbade jag hela sketna påsken, långfredag, påskafton och påskdagen, och annandagpåsk blev jag magsjuk.Påsken innan dess så låg jag utslagen i influensa...Nu hoppas vi på fint väder, trevligt sällskap och härliga långa prommenader och filmer hemmavid.Några andra önskningar finns liksom inte...

Ovido - Quiz & Flashcards