Alla inlägg den 23 april 2007

Av miniu - 23 april 2007 21:18

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, så även denna dag.

Vaknade trött... inte den bästa starten eller hur?! Var på jobbet till efter 8 i allafall och där var alla deltagare tillbaka och full av entusiasm, dock inte jag. Pitch lyste upp dagen för mig i allafall, så söt och så full av energi - och såååå busig det lilla livet, som är 11 veckor.

Oljudet på arbetsplatsen härjade, borrade, så man knappt hörde vad man själv tänkte. Att föra ett resonemang med personal eller deltagare - det var bara att glömma. Irritationsmomenten bara flödade, och vid 11 tiden tittade jag och Helene på varandra, jag med moppen i hösta hugg efter Pitch olyckor, massor att göra - och bara tokskrattade. Tur att man kan skratta åt eländet i allafall.


Ett träningspass blev det idag, men det var inte mycket jag fick ut av det passet. Känner mig totalt slut i hela kroppen, och det fick tankarna på hur det var i våras och somras... never att jag vill hamna där igen.


Jag har mycket att lära, en lång väg kvar att gå... men jag ska greja det!

Ovido - Quiz & Flashcards