Alla inlägg den 11 april 2007

Av miniu - 11 april 2007 20:29

Ja, det känner ni vana bloggläsare igen, att fröken är trött. Idag är det extremt. Överhuvudtaget har jag känt mig slut sedan dess att jag kommit hem från semestern. Jag vet precis varför... en massa spänningar som bara ligger och gror för att komma upp på ytan.Vågar man lita på kärleken? Vågar man öppna sig igen?Ska man kanske bara ha det lite kul? Ska man vara seriös? Orkar jag det?Blir det av något av jobbprojektet? Hur f*n ska jag orka med det ledarskap som existerar på jobbet? Det blir ju aldrig bättre. Man ger och ger... och förväntas ge ännu mer... Hur ska jag orka vara en bra chef när jag inte tror på mina?Det är så många tankar i frökens huvud. Idag blev jag tvungen att smita hem vid 15, hade en huvudvärk som inte var att leka med. Hem och somnade, tog en till tablett och har det lite drägligare nu. Har varit i väg en sväng och tillbaka till hemmet, möttes av två brandbilar och en brinnande bil och massor av helikoptrar som bara åker...*ruggigt*Funderar allvarligt på att ta en kompdag på fredag och bara mysa i sängen och ta en prommenad. Har lite att fundera över om man säger så...Ibland är livet så förbannat komplicerat att leva...

Av miniu - 11 april 2007 12:06

... men inga magiska under.Möjligen är resultatet att jag är TRÖTT, TRÖTT och TRÖTT. Vaknade fyra i natt av att det small som f*n. Åska... i april?!Nu sitter man här och väntar på lunch - medhavd lunchlåda idag, men något så exotiskt som makaronipudding. Husmanskostvecka pågår hos fröken.Tror jag ska vara lite civilt olydig idag och smita hem lite tidigare och inta soffan. Känner mig helt slut i kropp och själ.Många tankar och mycket som pågår...Vill ha HELG!

Ovido - Quiz & Flashcards