Alla inlägg den 16 april 2007

Av miniu - 16 april 2007 15:40

Ute är det 22 grader i skuggan på det kallaste norrläget jag har vid köksfönstret. Ute sitter grannarna och projekterar sommarens arbete i trädgård och balkong. Just nu är det väldigt lätt att känna sig som 5 år och skrika "VILL OCKSÅ"... för det är just det jag vill - också ha en balkong och uteplats att sitta på sådana dagar.


Idag ringde alla 3 som ska komma och lämna offerter på balkongbygge och altandito samt stensättning på framsidan.

*ser tusenlapparna bara fara iväg...*


Om 4 veckor... då kanske det är jag som sitter där och drömmer om min projektering på en härlig balkong med en örttrappa doftandes och härliga rosor klättrandes...


Jag fortsätter att drömma... medans grannarna fortsätter njuta!

Ovido - Quiz & Flashcards