Alla inlägg den 8 april 2007

Av miniu - 8 april 2007 22:55

...har jag enligt många en av Sundsvalls mäktigaste vy, och jag erkänner att det är mäkta avkopplande här hemma.Så underbart fint!

Av miniu - 8 april 2007 22:52

Nedervåningen gillar jag också...

Av miniu - 8 april 2007 21:39

Som med allt annat känner jag mig jättenöjd med hallen, den blev verkligen rymlig och ljus och ger också en inblick av den stil som råder i huset.

Av miniu - 8 april 2007 21:37

Av de två pyttesmå sovrummen blev det ett något större sovrum med dubbla fönster.

Av miniu - 8 april 2007 21:36

...blev det på övervåningen. Liten och läcker!

Av miniu - 8 april 2007 21:33

Av ett mindre badrum och en större tvättstuga, blev det ett stort relaxrum där både dusch och bad ryms, med en för mig duglig tvätthörna som ännu inte är klar.All heder åt mina hantverkare - särskilt Riippas Kakel och El 21;an och min rörmokare...Ännu fattas det lite tvättbänkar, men sedan så...

Av miniu - 8 april 2007 21:29

Så här blev rummet som ska fyllas av lust och kreativitet. Fyller väl idag ingen funktion, men har funktionen av ett extra sovrum om jag skulle behöva...

Av miniu - 8 april 2007 20:05

På allmän begäran påbörjar jag min bildserie om före och efter... Lite mot mina principer att bjuda in allmänheten till det mest privata - mitt hem, min borg!Se och njut - för jag är grymt nöjd och stolt!

Ovido - Quiz & Flashcards