Direktlänk till inlägg 2 oktober 2007

Min älskade lilla mammie!

Av miniu - 2 oktober 2007 10:39

Så här på min speciella dag så kommer det några kärleksord till min älskade lilla mammie!


Alla ord är faktiskt överflödiga för jag kan aldrig på något sätt förklara hur tacksam jag är för att just du är min mammie... min bästa mammie!


Jag försöker vara en sådan dotter som inte bara bevisar kärleken till sin mamma på dagar som Mors Dag, jul och födelsedagar, utan just visar kärleken i vardagen oavsett om det är måndag eller tisdag.

Jag hoppas att jag lyckas med det - igår, idag och imorgon...


Tack för att alltid finns där för mig mammie, jag vet att du skulle gå genom eld för mig, och det vet jag att du har gjort också om än inte bokstavligt. Det finns alltid plats för mig när jag är ledsen och behöver dig, när önskan om att få vara 5 år bara kommer över en igen, då finns du där...

Att alltid veta att mamma finns där, dag som natt och att du förstår mig, det är en speciell känsla som jag faktiskt inser att alla inte får bära, jag känner mig utvald till att ha fått en sån mamma som dig!


... en mamma som ställde krav som kanske inte alltid var så populära

... en mamma som uppfostrade mig med stark betoning på frihet under ansvar

... en mamma som inte förskonade mig från vuxenvärlden, även om den var obekväm för stunden

... en mamma som satsade på trygghet


Tack mamma för att du finns, utan dig hade jag inte haft de möjligheterna jag har idag... 

 Vi ses ikväll på Casiopeja!


 
 
Ingen bild

Figgelito skålar idag

2 oktober 2007 11:05

Vaddå hemlighetfull, din speciella dag???!!!
Här i huvudstaden lyfter vi på hatten och höjer glaset.

Vilken mamma men vilken fantastisk dotter glöm inte det.

Ta till vara på kvällen ikväll och fira ordentligt.

 
Natalie

Natalie

2 oktober 2007 17:13

Japp, Nu har fåglarna flytt detta kalla vinterland för iår. Iafl de stackare som bodde i Granloholm. =P Sött inlägg om din mamma, det blir väl Totta de?

http://soetast.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Stina

2 oktober 2007 17:35

Jag gör som Figge ja´;0)...höjer glaset och utbrister i ett rungande fyrfaldigt leve...*fnissar*...men fortsätt vara hemlig du!;0)...det tar vi ingen hänsyn till...hi hi.
Å´jaaa, kärleken mellan mor och barn är speciell...klokt av dig att visa din uppskattning!
Kramen...

 
Ingen bild

Nejka

2 oktober 2007 19:10

Grattis Marre!!:)

-An en gang! Sorry om jag storde somnen din inatt, trodde jag skulle va forst ut a gratta men sa var det ju en tidsforskutning over nordsjon oxa som jag inte riktigt raknat med... ;/ (Du vackte mej i morse iaf! ~Haha, men jag skulle anda upp!)Presenten far du nar jag kommer hem (dvs. nasta ar, jan) For du far lov att hjapla till med designen..! ;D

Halsa familjen /KRAM Nejkus

 
Ingen bild

Sten

3 oktober 2007 21:25

En dag för sent kommer jag på att du fyllde år igår *skämms*... massor grattis i efterskott i alla fall och jag hoppas du hade en riktigt glad minnesvärd dag igår!

 
annelaj

annelaj

4 oktober 2007 12:34

aww, cute! : ) allas våran totta!

http://abrutus.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards