Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av miniu - 24 oktober 2007 10:05

Onsdag betyder coacherna på flykt, men min Högra Hand är också på flykt, ute och letar dolda jobb - go go go!


Kvar sitter jag på mitt nystädade kontor och njuter av tystnaden. Stannade kvar till åtta igår kväll och jobbade undan. Jäklar vad effektiv man är när det inte finns telefoner som ringer, eller mail som dräller in...

Hem och nästan bums i sängen, jag har verkligen min tantvecka denna vecka. Somnar kring 21 och går runt och fäller små tantkommentarer om vart världen är på väg...


Idag har jag 3 anställningsintervjuer på agendan, och en rekryteringsinformation. Har avklarat min första, och det var ingen fullträff direkt. Jag måste ändå säga att jag är nöjd med intervjun, jag är noga med att få ut så mycket som möjligt, både för mig som intervjuar och även för den som söker arbetet, vi ska ju göra intervjun tillsammans!

Magkänsla är bra att ha, jag ska försöka återgå till att lita på min magkänsla lite mer, den brukar stämma ganska väl!


I eftermiddag ska jag själv sätta mig i stolen och det är dags för handledning, så hårt och så givande, på samma gång!


Dags att avrunda mina tankar för nu och återgå till att förbereda några frågor som ska avgöra nästa indivds framtid, och min också för den delen...

Ovido - Quiz & Flashcards