Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av miniu - 13 oktober 2007 22:43

Det är lördagkväll på Högre Höjder. En snabb middag med mormor & co, sedan hem igen. Hemma väntade lite pyssel som man annars inte har tid med. Att välja en lördagskväll för detta var lite otippat.

Nu är sommarmöblerna inhöstade, så att det blir fint när vårsolen gör entré på Högre Höjder igen!


Tände upp lite härliga ljus, satte på nya Le Marc-skivan och kan inte annat än att rekomendera den skarpt om man gillar hans sköna musikstil, en riktig musikupplevelse.

Tog mig an "operation gå igenom kläder" och jäklar i min lilla låda vad fröken har grejer, ska inte gå in på några antal här inte... men det finns helt klart oanade reserver här på Högre Höjder. Nu finns det ju ingen som kan bevittna hur jag ibland svär på mornarna för att det inte finns några kläder, men nu fanns det helt plötsligt groteska mängder...

Mycket rutigt, mycket randigt, mycket blommigt, mycket Gant, mycket Jackpot och en hel del Sand, lite Marc´o Polo... preppy så det förslår! 


Gick igenom alla mössor, vantar och halsdukar också, oanade reserver även där, nu är jag redo för lite vinter!


Bytte batterier i min Bang & Olofsen och svor lite över hur jäkla svårt det kan vara att konstruera telefonen så att det är praktiskt också, inte bara snyggt!


Nu tror jag att jag snart ska ta med mig min bok ner till sängen, eller kanske bilkatalogerna för nu är det sista detaljerna som ska väljas innan det blir slutgiltigt till veckan.


Det är ganska skönt att vara mig just nu...

Ovido - Quiz & Flashcards