Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av miniu - 8 oktober 2007 21:47

Efter fyra veckor var det dags för världens bästa lillkusin att entra träningen igen... Nu blir äntligen träningen sig lik igen, när hon kommit upp i flås. Idag var hon liiiite blek om nosen, men hon kommer igen - det är ju inte för inte hon är min kusin!


Efter pulspasset blev det ett gympass, men ett o annat konstaterande och lite roliga skratt... ett riktigt zoo - det måste ha varit öppet hus idag!


Nu kör vi - håll i hatten!

Av miniu - 8 oktober 2007 21:32

... att imorgon när det är morgon på Högre Höjder så ska jag hoppa upp ur sängen, och känna mig totalt genomtränad. Känna triceps som börjar få lite fina former, känna låren som är starkare än någonsin och bröstmusklerna som är starkare...

Om ögonen har mörka ringar efter alla tårar så får concealern jobba mer, inte värre än så! Lite solpuder och highlighter så ska jag se helt ok ut imorgon - det bestämmer jag!


... och när jag kommer på jobbet så ska det inte knyta sig i magen och skrika HEM så snart jag kommer in i huset. Tårarna ska inte börja vandra i ögonen redan på väg upp i hissen...

Jag är boss på stället - nu måste det märkas också - det bestämmer jag!


Natti önskas det från Högre Höjder, efter en riktigt kämpig dag, som jag inte vill återuppleva på mycket, och då menar jag mycket länge!






Ovido - Quiz & Flashcards