Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av miniu - 15 oktober 2007 20:05

Det ni! Nu tror ni allt att fröken gått och blivit galen, för nu är bilen beställd, med ISOFIX bilbarnstolsstols montering som nu ska vara standard. Det blev ganska roligt när Jocke och jag gick igenom tillbehörslistan och han tvingade mig att lägga till detta tillbehör.

No more comments...


Det blev ingen kombi i allafall, det blev en riktigt fräck liten pärla istället, ska nog vara hemlig några veckor till, för det dröjer innan jag ska entra Sundsvalls gator med lite mera kraft under huven!

Nu är den alltså beställd och jag känner mig riktigt nöjd med alla val, och tror att det kommer bli en riktig härlig körglädje, och när jag säger körglädje så är det kanske inte så svårt att gissa vilket märke lotten föll på. Otrohet är inte min grej, och kommer aldrig att vara heller!


Ovido - Quiz & Flashcards