Direktlänk till inlägg 22 oktober 2007

Vuxenpoängen ramlar in...

Av miniu - 22 oktober 2007 17:19

Värdering av huset idag...

Lägga om huslånen i veckan...

Gnälla i kön på Ica Esplanad...

Konstatera att modet inte ser klokt ut, och dessutom säga det högt...

Gå bakom ett par ungdomar och konstatera "vart är världen på väg?"


Ica-kort, pensionssparande, ITP-val, amorteringar, tilläggsförsäkringar, matlistor och veckoplanering... here we go!




 
 
Ingen bild

Sten

22 oktober 2007 17:51

Värdering av huset :-O??? Flyttplaner på gång "redan"? Om minnet inte sviker mig så är det inte sååå länge sedan det renoverades hus där uppe på Högre Höjder?

 
FS

FS

22 oktober 2007 18:19

hehe... nästan där :(

http://fylleskalle.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ingrid

22 oktober 2007 18:26

Jag tror nästan att du höstar in mer vuxenpoäng än vad jag gör, och det säger en hel del med tanke på åldersskillnaden.
Riktigt kul faktiskt.
Kramen

 
Ingen bild

Figgelito

22 oktober 2007 20:06

Inte så små vuxenpoäng där uppe!
Å andra sidan drar jag av några med tanke på dina brandmansfantasier.

 
Ingen bild

Miniu svarar

22 oktober 2007 20:57

Sten; Nejdå, härifrån flyttas det inte i första taget, däremot var jag tvungen att göra en ny värdering när jag skulle lägga om lånen.

FS; Oroa dig inte, det är ganska kul att vara här!

Ingrid; Jasså - fler än dig, ja då får jag väl kalla mig vuxen då!

Figge; Såååå fel du har. Brandmansorgier ger vuxenpoäng, först när jag passerat 23 insåg jag charmen med dessa män.

 
Ingen bild

Sten

22 oktober 2007 22:00

Ok jag blev lite orolig ett tag... hoppas det är bättre lån du får nu?

 
Ingen bild

Mattias

24 oktober 2007 19:00

Poäng är alltid poäng! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards