Alla inlägg den 11 januari 2008

Av miniu - 11 januari 2008 12:36

Så tyst det var på bloggen, så tyst så tyst. Beror först och främst på att jag varit nere i huvudstaden och jobbat och inte haft en minut över för att reflektera och fundera kring mig och mitt liv.

Nu är det fredag och det är full fart på agendan, två telefonmöten, en PPP som ska justeras, ett flödesschema formuleras och en hel del annat innan det blir fredagsträning och helg. Tror dessvärre att jag åker på att jobba en stund i helgen för att det få ihop ett stort arbete som vilar på bland annat mina axlar... utmanande men bara ett stort undantag som helgerna inte ska användas till i fortsättningen.


Det var en bruten plan, kanske att Dempsey kan locka ändå i helgen, för det var ursprungsplanen.


En annan ursprungsplan var att hålla i hjärtat hårt hårt och fokusera på mig själv ett mycket bra tag framåt.

Sen go´ vänner... dök det bara upp, en person som gör mig riktigt sugen att bryta min plan - att lätta liiiiiite på hjärtat... och kanske inte hålla i det fullt så hårt som ursprungsplanen var.


Ovido - Quiz & Flashcards