Alla inlägg den 17 januari 2008

Av miniu - 17 januari 2008 11:04

Det var ett tag sedan, mail, sms och samtal från olika kända och okända människor som undrar och bryr sig om min frånvaro... TACK - värmer i hjärtat!


Sanningen är att det inte hänt något egentligen som föranleder min bloggtystnad, bara det att livet rullar snabbt och jag är inne i en väldigt intensiv fas på jobbet som gör min fullständigt genomslut på kraft och energi. En hel del träning och annat gör att vardagen bara rullar på i ett. Finns helt klart både för- och nackdelar med det tempo som är nu.


Igår var jag träningsfri och då tog jag mig en rejäl match med dammsugaren i huset, så att kvällen ägnades i soffan med Grey´s som trevligt sällskap. I eftermiddag är det en lite tidigare hemgång och en massage inbokad, så kvällen lär bli en repris på gårdagen - tack för det!


Ni är många som är nyfikna på den fjärilskänslan som finns i magen på mig... men jag tror att ni ska få vara nyfikna ett tag till, och förhoppningsvis trillar fjärilsslagen ner i min mage i helgen eller så får de flyga ett tag till, vet inte vad som är bäst - helt klart är att känslan av fjärilsvingar touchande magen, mycket mycket speciell... *ler brett*


Ovido - Quiz & Flashcards