Alla inlägg den 14 januari 2008

Av miniu - 14 januari 2008 12:21

Så var det måndag då efter en riktigt tillbakalutad helg som innehöll många kravlösa stunder.

Tillbaka till verkligheten med besked och nu är det första gången på länge som jag känner mig pressad och stressad av tidsramar. Jävligt irriterande när personer skickar mail och försöker göra det tydligare, och i själva verket är det en helt annan vändning än det vi i arbetsgruppen kom fram till tidgare. Åhhhhhhh! Antar att det blir så när man är beroende av tidsramar och känner en enorm press. Det handlar om företagets finnas eller inte finnas, och det finns ingen tolerans till ett enda snedsteg.

Jag själv är beroende av underkonsulter och deras uppgifter, för att själv kunna sätta ihop mina uppgifter.


Länge sedan jag upplevde den här stressen nu, och jag trivs inte med den. Tyst på kontoret, alla är ute på lunch, min lunch består av hyresavtal, komptenser och referenser. Var och en blir salig på sitt brukar det väl heta...



Ovido - Quiz & Flashcards