Alla inlägg den 23 januari 2008

Av miniu - 23 januari 2008 23:11

Sällskapet har nyss gått hem efter en helkväll på Högre Höjder. En kväll som tillbringades i soffan, varken mer eller mindre.


Det finns känslor, det finns ömhet, det finns värme, det finns vänlighet, men att vilja, att våga och att kunna är en annan sak...


Just ikväll tänker jag bara koncentrera mig på att jag fortfarande kan känna, jag kan känna något när andra berör. Det är stort för mig. Jag vet att bränt barn skyr elden, men nu har jag närmat mig något och jag känner, jag finns och min kropp känner den med.


Det är en trött fröken som går mot sängen nu med någon annans doft och avtryck på min kropp...*snosar in och bevarar*


Av miniu - 23 januari 2008 12:11

Att fröken gillar att köra är väl känt sedan länge, och körglädje har det alltid varit så länge fröken haft körkort!

I morse lämnde jag in min lilla pärla, och på fredag hämtar jag min nya pärla. Fram till dess har jag en BMW X3 att husera med, och nu är jag precis åter från en körtur till Härnösand.

Körglädje? - Ja, visst - men det är fortfarande ingen X5:a som fröken brukar få ha äran att sätta pedalen på ibland.


Imorgon åker jag och Högra Handen till Åre, i X3:an, och med två tjejer som gillar att köra, och då riktiga bilar med körglädje, ja - då blir det en fröjd.


Dags att äta lite lunch, för första gången på länge, på restaurang! Sedan naggar vi av några komptimmar och åker hem och slappar inför kvällen, som bjuder på sällskap i soffan på Högre Höjder...*ler brett och blinkar*

Ovido - Quiz & Flashcards