Alla inlägg den 13 januari 2008

Av miniu - 13 januari 2008 12:10

Uppstigen och färdigmyst i sängen så väntar en söndag full av energi till att bara ta det lugnt, visst låter det underbart?


Somnade tidigt igår, och vaknade i hyfsad tid imorse vilket ledde till en låååång stund med tidningen i sängen och lite mys innan jag äntligen steg upp på allvar.

Väl uppe möttes jag av en underbar syn, mina markiser hade fällt ut sig, som skydd mot solen - SOLEN ÄR HÄR! Mina markiser är elektriskt styrda och känner av hur stark solen är, vilket innebär att de bra fäller ut sig när det behövs, och idag behövs det. Strålande solsken, nysnö och minus fyra grader - de perfekta paramentrarna för en perfekt vinterdag!

Senaste gången markiserna var utfällda var i oktober tror jag, så nu är det verkligen ett tecken på att solen ska vara här, och jag ska ut och leva med solen.

Ovido - Quiz & Flashcards