Alla inlägg den 22 januari 2008

Av miniu - 22 januari 2008 17:29

Trött

Less

Stressad

Pressad

Slut

Utmattad

Lustlös

... är ord som alla speglar lite av min känsla till arbetet just nu.


Jag vill ha helg nu. När detta anbud är inne kommer jag fira och när alla prognoser för 2008 är klara jublar jag ännu högre - jag går under snart...


Tog ut några komptimmar och for hem tidigare idag, lade mig och kollade på några avsnitt med Grey´s.

Mamma ringde och jag blev bara ännu mer maktlös, över att svaren hon vill ha, inte är det samma som hon får. Vill så gärna hjälpa henne, men måste bestämt hitta andra former för det. Som det är nu blev jag bara ännu mer förbannad och less, och då känner mig sig inte som den bästa dottern direkt...*suckar djupt av hela mitt hjärta*


Nä, dags att hoppa in träningskläderna och göra av med lite frustration på stationspasset som ska förgylla min tisdagskväll.

Ovido - Quiz & Flashcards