Direktlänk till inlägg 8 december 2007

Mina axlar så där dagen efter...leder till grusade julklappsplaner

Av miniu - 8 december 2007 11:28

Nyuppstigen ur bädden, resultatet blev 10 timmars sömn i natt igen. Min kropp fullständigt skriker efter sömn. Hade utan problem kunnat sova flera timmar, men någon nytta ska jag ju göra. Dessutom blir jag strax hämtad för en färd med tillhördande lunch på stan. Mysigt!


Ett råd till alla; om ni har spända axlar och en ond nacke, kör då inget styrkepass på gymmet med överkroppen - för satan i gatan vad det gör ont så här dagen efter. Fröken med insikt och kunskap gjorde ändå det fatala misstaget och körde på med bröstmuskler, biceps, triceps och axellyft. Ajaj!

Idag blir det en vetevärmare som ska inköpas. Hade ju äntligen klurat ut en sak att önska mig i julklapp, för jag är verkligen den svåraste person man kan tänka sig att handla till, och då hade ju en vetevärmare varit kanon. Så sorry - bara för er att fortsätta klura. Min vetevärmare ska jag köpa själv idag, så det så!



 
 
Ingen bild

Figgelito

8 december 2007 12:03

Du får liksom skylla dig själv! Ditt ego triggar dig att köra överkropp för att biceps ska bli än mer synliga och svarvade - erkänn!!!

Köp du din vetevärmare, jag har inga problem att hitta den perfekta julklappen till Miss ändå!

 
Ingen bild

Sten

8 december 2007 14:46

Hmm... styrketräning i stället för massage med sådan massa värk i axlarna... ajajaj... nu är det långt från södra Dalom till Högre Höjder, annars hade jag bistått med alldeles gratis massage av frökens axlar och nacke (ja, jag är omvittnat bra på sådan massage, av vänner och bekanta :-) ).

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards