Alla inlägg den 24 december 2007

Av miniu - 24 december 2007 00:35

Trött som tusan, men ändå kan jag inte motstå att sitta uppe ett tag till och bara njuta, för det är verkligen det jag gör.

När jag stod och rullade mina tryfflar så tårades ögonen - jag är så lycklig!

Lycklig över att jag faktiskt lever med livet just nu, varken före eller efter, bara med... med allt som livet faktiskt bjuder på. Det är stort!


Tryfflarna är klara, salladen är ordnad, knäcken kokades hos mamma, klapparna inslagna och just nu avnjuter jag Blossas vinteräppleglögg iskall med äppelbitar i. Gudomligt gott!


Det fjärde ljuset är tänt och jag andas med magen, lutar mig tillbaka och insuper julens härliga stunder som ramlar över mig tätt just nu...


Nära, kära, okända, bekanta, vänner... jag önskar er En Riktigt God Jul med många sköna stunder!

Ovido - Quiz & Flashcards