Alla inlägg den 9 december 2007

Av miniu - 9 december 2007 17:22

Idag blev det julmarknad på Skatan, och jag har sagt det förrut och säger det igen, där ska jag bo! Inte nu, inte imorgon - men i framtiden!


Jag och Stina styrde kosan mot ett upplyst och alltid lika fridfullt Skatan.

Det blev fika ute på bryggan, en och annan promenad i omgivningarna, lite småhandlande och några riktigt härliga timmar som vi nog kommer att minnas båda två.


Trots att det biter lite i hjärtegropen just nu, så blev det en väldigt fin avslutning på en väldigt fin helg. Nu väntar bara ett träningspass innan det är dags att ta sig an natten mot måndag.


Tack Stina, för en jättefin dag! Jag fångar in dagen, förpackar den, tar bort det jag inte vill ha med, och förvarar den i hjärtat...

Ovido - Quiz & Flashcards