Alla inlägg den 7 december 2007

Av miniu - 7 december 2007 18:36

Här är brunetten som blev brunett...


Av miniu - 7 december 2007 10:40

Så var det ledig dag då. Hade tänkt mig en dubbel espresso vid köksbordet, men nej då. Jag sov över... Och eftersom det är lunch inbokat på stan om en stund, så blev det lite panik och jag hann inte njuta av köksbordet alls.

Förmodligen behöver min kropp sömn nu, eftersom jag är inne i en period då jag kan sova obegränsat känns det som. När jag väl somnar är det svårt att vakna... och varför väcka den björn som sover?


Nu är mailen avklarad, 27 mail hade hunnit trippa in till mig medan min skönhetssömn regerade. En ledig dag innebär inte att maillådan kan lämnas utan översikt... no way!


Fredag idag innebär träning med Anneli -yes!

Middag borta - yes!

Swartling - yes!


Ovido - Quiz & Flashcards