Alla inlägg den 16 december 2007

Av miniu - 16 december 2007 14:27

Jag är inte direkt känd för att vara den person det är lättast att handla julklappar till, och i år är det inget som helst undantag. I fjol tror jag att jag var relativt lättsam eftersom jag stod inför flytten till Högre Höjder, och mycket behövdes utökas. När jag vill ha något, brukar jag allt som oftast köpa mig det.


Men kära tomten, här har du några små saker som jag faktiskt önskar mig och som jag verkligen ska göra allt för att inte köpa själv under den kommande veckan. Dessutom har du ett problem, och det är smygtomten som kommer på morgonen, han ska till Högre Höjder nu. Hur han ska ordna logistiken har jag ingen aning, men på morgonen när jag vaknar ska smygtomten ha varit här. Logistiker som jag är, så överlåter jag det till andra.


  • Underställ, som andas och värmer. Naturkompaniet rekomenderas. Svart.
  • Decleors badolja, Aromessens de Bain
  • Phyto 5 peeling, en blå burk, finns hos Marielles Hudvård.

Nej tomten, annars önskar jag mig faktiskt ingenting annat. Möjligen livet fortsätter att utvecklas, att jag fortsätter att utvecklas och får lära mig genom erfarenheter och insikter. Att mina nära & kära får vara friska och må bra.

Ovido - Quiz & Flashcards