Alla inlägg den 8 december 2007

Av miniu - 8 december 2007 11:28

Nyuppstigen ur bädden, resultatet blev 10 timmars sömn i natt igen. Min kropp fullständigt skriker efter sömn. Hade utan problem kunnat sova flera timmar, men någon nytta ska jag ju göra. Dessutom blir jag strax hämtad för en färd med tillhördande lunch på stan. Mysigt!


Ett råd till alla; om ni har spända axlar och en ond nacke, kör då inget styrkepass på gymmet med överkroppen - för satan i gatan vad det gör ont så här dagen efter. Fröken med insikt och kunskap gjorde ändå det fatala misstaget och körde på med bröstmuskler, biceps, triceps och axellyft. Ajaj!

Idag blir det en vetevärmare som ska inköpas. Hade ju äntligen klurat ut en sak att önska mig i julklapp, för jag är verkligen den svåraste person man kan tänka sig att handla till, och då hade ju en vetevärmare varit kanon. Så sorry - bara för er att fortsätta klura. Min vetevärmare ska jag köpa själv idag, så det så!



Ovido - Quiz & Flashcards