Alla inlägg den 20 december 2007

Av miniu - 20 december 2007 14:59

Näst sista arbetsdagen innan det är dags för välförtjänad och välbehövlig julledighet. Tror inte att jag återigen behöver poängtera hur stor längtan verkligen är.

När jag tar en klunk av morgondagens röda härlighet efter jobbet med tjejerna, då är det jag som firar att det yrkesverksamma året 2007 är över!

Behövde verkligen min "egokick" igår för att uppskatta det jag har!


Idag har jag hunnit med en tur till frissan, en lunch med världens bästa högra hand på Casiopeija, ett julklappsinköp och en hel del pyssel med hyreskontrakt, projektplaneringar, julhälsningar, attesträtter. Kvarstår gör ett lönesamtal med en medarbetare. Vi leker alltså chef idag och utvecklar chefsskapet, ledarskapat har fått sin utveckling ändå!


En julkorg med frukt stod och väntade här och andra små smaskiga gåvor från konsulter kom idag! Det märks att det är jul, nu är det nära.


Men som bekant så skjuter nära ingen hare... än är det hard working lady som har en hel del kvar innan morgondagens röda korkas upp och fylls...  Om 28 timmar!


Ovido - Quiz & Flashcards