Direktlänk till inlägg 7 december 2007

Ingrid - only for you!

Av miniu - 7 december 2007 18:36

Här är brunetten som blev brunett...


 
 
Ingen bild

Ingrid

7 december 2007 18:57

Snyggt tjejen, lika snygg som alltid.
KRAMIS OCH HA EN KANONHELG

 
Sarah

Sarah

7 december 2007 20:14

Vi ser ut att ha samma hårfärg ungefär.. choklaad. ;-)
söt du är!

http://www.wallskog.blogg.se

 
Ingen bild

Figgelito

7 december 2007 22:01

Ser då ingen större skillnad, möjligen att grundfärgen är mörkare.

A andra sidan är du lika söt som alltid, dina kinder, din mun och dina ögon skulle undertecknad göra mycket för.

Ett mycket vackert smycke pryder Miss ;) och där har jag i allafall ett finger med i spelet.
Stålande Miss!

 
Ingen bild

Helle

7 december 2007 23:48

Hej!
Nu ser man hur du ser ut och det stämmer mycket väl överens med den bild jag skapat av dig när jag läser din mysiga blogg varje dag.
Du utstrålar styrka, pondus, värme och en stor portion kärlek.

Du känns så äkta.
Trevlig helg

 
Grodis

Grodis

8 december 2007 00:08

En vindrucken Grodis här... som ÄNTLIGEN tar sig för att kolla vem den där Miniu är... och ser en väldigt vacker och varm tjej, precis som dina kommentarer hos mig! :-) Tack snälla du och hoppas vi hörs snart igen!

Kram!
Marie

http://grodis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Stina

8 december 2007 08:42

Snygg i håret tjejen:)...jag är oxå nytonad så de´så;), hm... undra just om vi på julmarknaden med stort J ska ha på oss mössor eller!? Hihi
Kramen!

 
Ingen bild

Miniu svarar

8 december 2007 11:46

Ingrid; Tack och trevlig helg du med! Du har ett mail i din box!

Sarah; Tack!

Figge; Särskilt förvånad är jag inte att du inte ser skillnad. Visst är smycket fint, älskar det mer och mer, ju mer jag bär det. Symboliken är klockren. Tack!

Helle; tack! Men vet du, pondus, värme och kärlek kommer innifrån. Trevlig helg själv!

Grodis; Å jag som tycker du skriver med värme. Klart vi ses! Kram

Stina; Jag hoppar mössan imorgon, men tänker inte ägna timmar åt håret heller. Ska bli skoj att se dig och ditt hår. KRAM!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards