Direktlänk till inlägg 11 december 2007

Fyra minuter innan förra inlägget...

Av miniu - 11 december 2007 16:06

... så damp det ner ett mail i min inbox.

Snipp, snapp, slut... så var sagan slut!


Kanske ska jag inte vara förvånad...


Att be om att inte bli lekt med, att sätta ärlighet först, att kommunicera öppet och konkret, och så detta...

... kalldusch!


Jag tror verkligen allt för gott om folk, och det är ännu en gång bevisat. Att svin kan bete sig som svin, det visste jag. Men när det är allt annat än svin som tar en feg jävla väg bara för att man tror att man går en genväg som man tror sårar mindre.


Så fegt...

Så respektlöst...

Så lågt...

... och så sant! 


 
 
Ingen bild

Figgelito

11 december 2007 18:02

Idag har jag inga som helst ord.

 
Ingen bild

Ingrid

11 december 2007 19:28

Bär ditt huvud högt, du har ingen orsak att klandra dig själv, du har inte gjort nåt fel.
Du har bara älskat, väntat och inte ställt några krav. Att vara efterklok hjälper inte, att grubbla hjälper.
Så jävla fegt, respektlöst och lågt som du säger.
Du vet hur du når mig om du vill prata.
Kramis i massor

 
Ingen bild

Stina

11 december 2007 19:45

Vi är många som lider med dig nu, många som följt din sensommar/höst/vinterns början...å åkt med mellan hopp och förtvivlan. Nu är det bara det sistnämnda kvar och det känns sååå tråkigt! Inte bara för att jag hatar att ha fel;0)...utan självfallet för att jag har en liten vän som mår fruktansvärt dåligt nu.

Var finns alla ärliga o ödmjuka män?! Eller finns de överhuvudtaget!? Tillåt mig att tvivla. Känns trist att vara negativ och bitter, men just idag är jag det! Så de´så!

 
M

M

11 december 2007 20:54

Han har gjort bort sig nåt så kopiöst, och du är den som går vinnande ur det här tjejen!

Qram!

http://cruxansata.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ingrid

11 december 2007 22:52

Jag menar naturligtvis att du inte ska grubbla, ett fel smög sin in i förra kommentaren, kan bero på min ilska över hur di blir behandlad.
Kramen

 
Ingen bild

Sten

12 december 2007 00:51

Vännen... jag förstår hur detta som hänt känns för dig. Så jag skickar ork- och stöttningskram till dig nu. Och massor av varm omtanke. Fy så han har gjort mot dig tycker jag... men en sak... jag tänker att han har förlorat en väldigt fin kärleksfull vän, det har inte du... hoppas du förstår hur jag menar nu?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards