Direktlänk till inlägg 9 september 2007

En jobbig känsla...

Av miniu - 9 september 2007 21:18

... lite så här känns det nu ikväll. Jag vill inte känna så här, men jag gör det och det är så förbannat jobbigt att känna det.


Jag vill vara stark, jag tänker vara stark, jag kommer att vara stark, men nu ikväll är jag inte det... så in i helvete jobbigt att behöva utstå allt detta, men även det kallas livets prövningar och jag prövas just nu tydligen...

 
 
Ingen bild

Figgelito blir orolig

9 september 2007 21:52

Men du, här jobbar jag dygn och du underhåller mig genom att uppdatera duktigt, och vad ser jag; en olycklig fröken som saknar någon att krama. Sätt på 7:an på Lionels CD2 och gråt "Stuck on you" - din favoritlåt eller hur?
Finns 5 timmar från dig, men alltid bara ett telefonsamtal bort. Lugnt på jobbet inatt, så ring om du får det jobbigt. Annars får du krama kudden extra hårt. Hörs!

 
Ingen bild

Sten

9 september 2007 22:05

Vännen... jag förstår dig massor... viljan, beslutet, kampen att vara stark... och jag skickar massor av ork till dig nu, att använda nu ikväll och varje gång du kanske inte orkar kämpa ensam. Du är värd att orka. Värd att orka extra mycket när saker känns så här motiga för dig. Kram.

 
Ingen bild

A.T

9 september 2007 22:13

Låter som att du behöver en kram. kram!

 
Ingen bild

Miniu svarar

9 september 2007 22:41

Figge; "Stuck on you" har gått varm idag, bad mamma köpa Micas nya när hon var i Birsta idag, för att muntra upp musikspelaren lite, har blivit repeat på 7:an hela dagen nästan. Ska lyssna klart på 7:an innan jag kramar kudden extra hårt i natt, för jag tror att jag kommer behöva göra det. Tack för att du finns, även om det kanske inte är den mest naturliga situation vi råkat i nu för både dig och mig, men du betyder mycket för mig just nu - alltid så goa kommentarer här och via sms när jag som minst anar det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards