Alla inlägg den 21 september 2007

Av miniu - 21 september 2007 21:52

Idag skulle personalen vallas. Jag tagit min chefsroll på största allvar och bestämt att vi skulle åka till Höga Kusten och ha en projektkonferens. Med oss hade vi Christin som är projektkoordinator för projektet nationellt, och Mattias som utbildat coacherna igår.


Eftersom det var två tyska kvicka bilar som fick äran att skjutsa hela styrkan så var vi framme före tidtabell. Fri lek blev det då, som på dagis fast några år senare. Tror nog bara det är jag som gått på dagis av den skaran...


Eskilstuna och Karlstad utmanade Sundsvall i att åka kana. Och ja, man kanske inte ska ha trenchcoat och capribyxor på sig när man utför sådana aktiviteter, men det var bara att gilla läget.

Väl uppe tog det tvärstopp... och det syns det hur krampaktigt hårt jag håller i mig...

Efter några långa minuter och en hel del fotoblixtar tog jag mig äntligen mod och kom ner och konferensen kunde börja...

Ovido - Quiz & Flashcards