Alla inlägg den 23 september 2007

Av miniu - 23 september 2007 13:10

Japp, så var det dagen efter då, med besked.

När klockan närmade sig halv fyra hamnade jag i sängen, och kände definitivt inte av att kvällen med tjejerna hade innehållit en halv fördrink, två glas vin och två Irisch Coffé... hade läget fullständigt under kontroll, men särskilt trött var jag då inte... Kan ju bero på att Irischen var gjord på extra starka dubbla espresso!


Efter en och en halv timme vaknar jag och mår... riktigt illa. Då var vi där igen, riktigt bakis över måttligt alkoholintag.

Jag är inte 145 cm kort och väger 45 kilo, så min kropp borde klara alkohol mer än vad den gör. Åt extra kolhydrater för att inte göra om en favorit i repris, men vad hjälpte det - inte alls!


Lyckas somna om och sover till klockan 7, slår upp de gröna och inser att detta blir en tung dag, och det är en tung dag.

Illamåendet har lagt sig, en halv macka har hamnat i magen och lite Tropicana. Låg kvar i sängen till nyss, men helt omöjligt att somna om... huvudet är tungt och jag mår räv - riktigt räv.


... så orättvist! Här har ni tjejen som inte ens haft en ungdomsfylla, och så mår jag så här efter lite alkohol i hemmets lugna vrå.


Tog en Treo och ska försöka komma ut och se om min vad klarar att börja träna till veckan.


Trevlig söndag på er, hälsar rävungen på Högre Höjder!

Ovido - Quiz & Flashcards