Alla inlägg den 6 september 2007

Av miniu - 6 september 2007 20:53

Första Idolavsnittet avklarat för min del, men vad har hänt med mitt ögongodis Swartling?

På med brillorna och på med en snygg skjorta med lite attityd!

Av miniu - 6 september 2007 20:18

... men min eftermiddag kan kallas för shoppingfiasko, total flopp, fatal miss match... you name it!


I början av veckan hade jag planerat att just torsdagskvällen skulle spenderas i Birsta, ja du läste rätt - fröken skulle till Birsta. Tanken var en vinterkappa och en trenchcoat, samt två par fina stövlar - så var tanken...

Behöver jag säga att resultatet talar för sig själv - jag kom hem utan kappor och utan skor.

Birsta City som det nu heter var verkligen fint, men personalen i de flesta butiker är faktiskt under all kritik. Vissa bör nog fundera över yrkesvalet eller öka produktkännedomen. Måtte jag aldrig möta någon av våra deltagare bakom disken totalt ointresserad fastän det finns köpsignal från en kund på flera tusen kronor...


Tänkte skriva en seriös blogg om chefskap och ledarskap ikväll, men jag är så slut och trött, så det blir en riktigt tidig kväll... men den som väntar sägs det ju!

Ovido - Quiz & Flashcards