Alla inlägg den 24 september 2007

Av miniu - 24 september 2007 17:34

 - så lyder rubriken i nya numret av Chef.

Så sant!


Var femte mellanchef lider under en dålig toppchef. Gilla läget, fly eller kämpa emot...


Imorgon är det dags för mig, en heldag med honom...

Av miniu - 24 september 2007 08:43

... var fröken på jobbet idag. Gääääsp!


En personal som är sjuk, kursstart, offertskrivande, konsultcheck,schemagenomgång och lite annat arbete gjorde denna tidiga morgon. Att göra det igår kväll var liksom... hmmm... inget alternativ eftersom jag verkligen upplevde min värsta baksmälla någonsin.


Nu har man hunnit med det mesta och startat igång klassen, bara resten kvar nu då. Ett frissabesök ska jag hinna med på förmiddagen också.


Eftersom jag samlar på insikter och erfarenheter så kan det bara konstateras att dagens första insikt är att jäklar i min låda vad mycket man hinner göra timmen innan 8.00

Inga telefoner...

Inga inkommande mail...

Ingenting...


Fick i väg 18 mail, så jag känner mig nöjd. Nu är mitt liv definitivt inte kvantitet, men det var kvalitet i varje ord, i varje mail.

Min världens bästa högra hand har en lite jobbig morgon idag, så det blir för mig att köra ombytta roller - rädda henne!



Ovido - Quiz & Flashcards