Alla inlägg den 10 september 2007

Av miniu - 10 september 2007 20:56

Så var det måndag, vilket innebär pulsträning och ett pass på gymmet efter det, så även idag - men utan sällskap för Anneli stannade hemma!

Upp med håret i en toffs för att påvisa den privata manifestationen, och i väg till träningen. Ett jätteskönt pass, och tack och lov kände även jag av pulshöjningen, även om jag är en lågpulsare i vanliga fall. Jessicas pass växer ju mer man kör det, idag var det riktigt vasst och bra!


Gymmet bjöd inte på så många överaskningar, körde igenom hela kroppen och det var sååå skönt.

Träffade 5 deltagare/sökanden under träningspasset, och dom kände igen mig trots min toffs, men det var lite värre för mig - som inte alls kunde placera folket, pinsamt men sant!


Nu sitter man här nyduschad och klar för en överlämning till John Blund som ska få ta över tidigt idag, och hålla mig där hela natten, inte släpa mig tillbaka till verkligheten när klockan närmar sig 3-tiden, tillbaka till hemska känslor där utvägarna känns få och saknaden och längtan enorm...

Ska bara ta och slurpa i min mig smoothie med ett nytt proteinpulver i, det typ sjunde i ordningen där alla lovat att man inte blir illamående, likförbaskat spyr jag på mornarna efter pulvret. Nu är det sista chansen annars lägger jag ner det!


Jag behöver så lite för att luften ska bli lättare att andas och vägen lättare att vandra, men fram till dess får jag återigen konstatera att motgångarna stärker.


"Motgångar får vissa personer att falla samman, andra att överträffa sig själva"


Av miniu - 10 september 2007 09:38

Så var det måndag igen, och dags för skörden möten. Idag tänkte jag att omväxling förnöjer lite, så dagordningen till projektmötet skrevs förhand, vägrar Word idag.

Lite roligt var det att ta fram papper och penna och skriva, så lättroad är jag idag. Återstår att se om jag är lite lättroad på mötet...


För övrigt har det varit en förjävlig natt, sovit som en kratta, men det var ju inte något annat väntat heller. Känner mig som en grå mus idag, och inte blir det bättre av att outfiten består av kritsträcksrandiga brallor och en grå kofta. Lite extra concealer fick det bli för att de gröna inte skulle se gråa ut, dom också!


Ovido - Quiz & Flashcards