Alla inlägg den 8 september 2007

Av miniu - 8 september 2007 10:10

Då var det lördag igen, veckan har gått snabbt även om början av veckan fick en tung början.

Som vanligt på fredagarna var det träning på agendan - alltid lika skönt även om gårdagens pass var riktigt dåligt. Efter passet fick jag fortsätta värma upp (!) för att inte dra av något muskelfäste eftersom jag kände mig kall fortfarande.

Efter träningen så var det en snabbdusch som gällde och bums i väg på släktmiddag. Jag är inget trevligt sällskap på fredagskvällarna om jag tränat, då vill jag helst bara dra på mig myskläder och softa, så där härligt skönt avslappnad i kropp och själ! Nu blev det till att byta outfit och hoppa in i kläder som kändes som myskläder men som man ändå kan vistas ute i.

Efter ett farväl till Linnea som åker tillbaka till Skottland, lite talk med Anneli om livets små prövningar - så blev det till att fara hemåt.

Längesedan jag var vaken så länge en fredagkväll... Mina gröna slogs ihop kring midnatt.


Nu sitter man här då, nyss uppstigen från sköna sängen och ska till att göra denna dag till en bra dag! Kroppen känns härligt genomtränad och avslappnad, gårdagens hjärtklappning är ett minne blott. En lunch på Innergården står på agendan och om det fortfarande känns bra så ska jag äntligen ta mig ut och provköra lite bilar. Det börjar närma sig bilbyte och även om jag inte har några större funderingar på att vara otrogen så kan det inte skada att vidga vyerna lite.

Kvällen känns som ett öppet kort... och frågan är om den inte ska få förbli det! Jag vet exakt vad jag hade velat göra denna helg, nu kan jag inte få det heller, och det är bara till att acceptera. Tur i den oturen att jag vet vad jag vill ha i allafall, det underlättar!


Dags att önska er alla en riktigt bra inledning på helgen!


Ovido - Quiz & Flashcards