Direktlänk till inlägg 10 september 2007

Måndagsmöten

Av miniu - 10 september 2007 09:38

Så var det måndag igen, och dags för skörden möten. Idag tänkte jag att omväxling förnöjer lite, så dagordningen till projektmötet skrevs förhand, vägrar Word idag.

Lite roligt var det att ta fram papper och penna och skriva, så lättroad är jag idag. Återstår att se om jag är lite lättroad på mötet...


För övrigt har det varit en förjävlig natt, sovit som en kratta, men det var ju inte något annat väntat heller. Känner mig som en grå mus idag, och inte blir det bättre av att outfiten består av kritsträcksrandiga brallor och en grå kofta. Lite extra concealer fick det bli för att de gröna inte skulle se gråa ut, dom också!


 
 
Ingen bild

Sten

10 september 2007 11:56

Hallå vännen... vad är det som gör att du sovit så dåligt i natt då? Och ett litet tips... ta på dig någon "liten färgklick" som kanske lättar upp humöret en smula?

*Skickar kram och massor av varm omtanke till Högre Höjder*

 
Ingen bild

Ingrid

10 september 2007 12:44

I bland så måste man få ha en grå dag och i dag är det din tur

Kramis

 
Ingen bild

Sten (igen ;-) )

10 september 2007 15:07

En sak jag kom på när jag såg bilden av dig tillsammans med den andra tjejen (bilden under närbilden av din urringning)... du behöver ju egentligen inte alls "ta på dig någon färgklick" för du är ju redan en jättefin "färgklick" hela du!! *nickar intensivt"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards