Direktlänk till inlägg 10 september 2007

Överlämning till John Blund inom kort...

Av miniu - 10 september 2007 20:56

Så var det måndag, vilket innebär pulsträning och ett pass på gymmet efter det, så även idag - men utan sällskap för Anneli stannade hemma!

Upp med håret i en toffs för att påvisa den privata manifestationen, och i väg till träningen. Ett jätteskönt pass, och tack och lov kände även jag av pulshöjningen, även om jag är en lågpulsare i vanliga fall. Jessicas pass växer ju mer man kör det, idag var det riktigt vasst och bra!


Gymmet bjöd inte på så många överaskningar, körde igenom hela kroppen och det var sååå skönt.

Träffade 5 deltagare/sökanden under träningspasset, och dom kände igen mig trots min toffs, men det var lite värre för mig - som inte alls kunde placera folket, pinsamt men sant!


Nu sitter man här nyduschad och klar för en överlämning till John Blund som ska få ta över tidigt idag, och hålla mig där hela natten, inte släpa mig tillbaka till verkligheten när klockan närmar sig 3-tiden, tillbaka till hemska känslor där utvägarna känns få och saknaden och längtan enorm...

Ska bara ta och slurpa i min mig smoothie med ett nytt proteinpulver i, det typ sjunde i ordningen där alla lovat att man inte blir illamående, likförbaskat spyr jag på mornarna efter pulvret. Nu är det sista chansen annars lägger jag ner det!


Jag behöver så lite för att luften ska bli lättare att andas och vägen lättare att vandra, men fram till dess får jag återigen konstatera att motgångarna stärker.


"Motgångar får vissa personer att falla samman, andra att överträffa sig själva"


 
 
Ingen bild

Figgelito

10 september 2007 21:25

Fan tjejen, nu svär jag. Jag lovar att livet blir lättare men nu måste du våga tro på det också.
Är det dina krav som är för höga?
Är det din bild av det perfekta som är för fin?
Är det din bild av andra som är för god?
Både tror och vet att det händer mycket med dig just nu och det kanske är en naturlig förklaring till dina känslor.

Jag blev riktigt oroad när du kände som du gjorde igår, det är inte likt dig!

 
Ingen bild

Stina

11 september 2007 07:51

Tror bestämt att det är dags för en prommis med tjejsnack!? Jag står startklar samma tid & samma plats som förra onsdagen-om du vill!? Det gör gott för både kropp & själ! Å´du, jag tycker att du gör det kanonbra som trots motgångar och utebliven mental ork kommer dig iväg på träningspassen...keep going girl!:0)
Kramen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards