Direktlänk till inlägg 15 september 2007

"Röööööör mig inte"

Av miniu - 15 september 2007 23:32

Sitter här på Högre Höjder, nyss hemkommen från en jättehärlig dag som avrundades med ett restaurangbesök på Saffran och sedan blev det bio. En riktigt skön lördagskväll. Nu slappar jag med en Martini innan det blir sängen som ska få chefa.


När vi gick från Saffran så kom det ett helt killgäng på säkert 20 personer och apkalas... säkerligen påväg till Aveny. Inser att vi kommer att hamna bredvid dom på väg till bion, så rent reflexmässigt lägger jag då på en högre växel, spänner mig, tittar i backen och gör allt för att komma därifrån snabbt, riktigt snabbt. Trots mina försök till att bara vilja försvinna och absolut inte få någon som helst kontakt med det manliga könet, så misslyckades det. En som hejar, jag tittar ner i backen och inom mig skriker hela jag "rööööör mig inte, prata inte med mig, låt mig vara"


Det hände förra veckan på parkeringen på jobbet också, men då var det en mer sofistikerad raggningsreplik som fick ett rappt, vänligt men bestämt svar, med betoning på bestämt.

Hela denna vecka har det varit lite roliga incidenter, för att nå sin kulmen med kvällens gentlemän.


Vad är det som gör att det flockas män kring mig nu när jag absolut inte vill?

Vad är det jag utsöndrar?


En väldigt ytlig lördagsnattsreflektion från en inte fullt lika ytlig Miniu...

 
 
Ingen bild

Anonym smygläsare

15 september 2007 23:48

Hej!
Har du aldrig hört att det är just när man inte söker som man finner?
Det är nog förklaringen till att det flockas just nu.

 
Ingen bild

Figgelito

15 september 2007 23:52

You, så det blev ingen segdag vinet.
Hoppas filmen var bra. Har hört att du o Zeta-Jones har många likheter i den filmen, spännande att höra din reflektion av det.

Jag är inte förvånad, för du glänser mer än någonsin just nu, det är något med ögonen och hela kroppshållningen.
Men som jag sagt så gäller det för Sundsvalls hunkar att bete sig ordentligt för att fånga dig.
Men det är väl också att det som är mer svårfångat är det som är mer intressant, din affärsidé va?! ; )
Hörs!

 
Ingen bild

A.T

16 september 2007 10:10

Du verkar ju vara en reko tjej som jag kan förstå att det flockas män just nu.
Och jag tror att den som lyckas fånga dig gör ett kap. Det är mina svar på dina frågor.
Trevlig söndag!

 
Ingen bild

Stina

16 september 2007 19:40

Låter som ett relativt angenämt problem, om du frågar mig!;0) Men det har kanske mer med min 40-årskris att göra när jag tänker efter.*fnissar*
Njut av uppmärksamheten och deras trånande blickar!;0)
Kramen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards