Direktlänk till inlägg 20 september 2007

Att sätta sig i främsta rummet...

Av miniu - 20 september 2007 21:44

Jag har bestämt mig för att göra det igen, sätta mig i det främsta rummet. Så bör det ju egentligen alltid vara, men den senaste tiden kan man väl säga att jag tagit alldeles för stor hänsyn till andras behov före mitt. Men nu, efter timmar av tårar, timmar av grubblerier och funderingar har jag bestämt att det är jag, mina känslor, mitt mående och mitt hjärta som ska komma i första hand.


Att ha kommit till den insikten ikväll känns väldigt skönt, samtidigt som det är en sorg att det över. Men om jag inte mår bra av det, så ska jag inte heller utsätta mig för det, det borde vara en självklarhet, och nu blev det det även för mig...


Blandade känslor jag går till sängs med ikväll...

... saknad

... längtan

... frustration

... maktlöshet

men framför allt och störst av allt är känslan av:

... besvikelse



 
 
Ingen bild

Figgelito

20 september 2007 22:16

Du är värd respekt och kärlek, fick du det?

Om jag känner dig rätt kommer du vara väldigt ledsen nu när du just fattat beslutet. Jag tror ändå att du gjorde dig själv en tjänst genom att fatta beslutet och det känns säkert bittert och sorgset men du är värd det bästa. GLÖM ALDRIG NÅGONSIN BORT DET!!!!!

En tjej som du förtjänar annat än respektlöshet, arrogans, mesighet och oärlighet.

Någon borde skämmas, och denne någon kommer snart att inse vad som gick honom förbi.
Rätt åt honom säger jag lite kaxigt! Han förtjänade inte dig...
DU ÄR VÄRD DEN BÄSTA PRINS SOM GÅR ATT FÅ!!!!

 
Ingen bild

Sten

20 september 2007 22:18

Oj... frustration... maktlöshet... besvikelse... "mycket på en gång"... varifrån kommer de känslorna, och varför kommer alla de på samma gång?

Massor av varm omtanke till dig.

 
Ingen bild

A.T

21 september 2007 07:53

Klokt och bra beslut.

 
Ingen bild

Ingrid

21 september 2007 08:19

Bravo tjejen, rätt tänkt och rätt gjort.
Ta väl hand om dig i helgen, ät gott drick gott, skratta och ha roligt det är du värd.
Kramis

 
Ingen bild

F.J:H 155

21 september 2007 13:55

Med tanke på vad F:o skrev så tycker jag du gjort rätt. Kan tänkas vi inte varit sams jämt, men.........

Du är för bra för såna känslor:

-saknad, (efter en "yxa"?)

-längtan (båt kan du köpa själv eller?)

-frustration har själv känt de

-maktlöshet är ett tillfälligt tillstånd. Du har makt att komma på rätt köl.

Du lilla kloka toka

inte ska du låta hjärtat koka

Visa nu upp ditt rätta jag

Idag är en ny dag mé nya tag.

/FJH155

P.S Pussar dig över hela fejan ikväll om du kommer.

D.S

Ditt liv är upp & ner

de é sånt ssom sker

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards