Direktlänk till inlägg 24 september 2007

6:57

Av miniu - 24 september 2007 08:43

... var fröken på jobbet idag. Gääääsp!


En personal som är sjuk, kursstart, offertskrivande, konsultcheck,schemagenomgång och lite annat arbete gjorde denna tidiga morgon. Att göra det igår kväll var liksom... hmmm... inget alternativ eftersom jag verkligen upplevde min värsta baksmälla någonsin.


Nu har man hunnit med det mesta och startat igång klassen, bara resten kvar nu då. Ett frissabesök ska jag hinna med på förmiddagen också.


Eftersom jag samlar på insikter och erfarenheter så kan det bara konstateras att dagens första insikt är att jäklar i min låda vad mycket man hinner göra timmen innan 8.00

Inga telefoner...

Inga inkommande mail...

Ingenting...


Fick i väg 18 mail, så jag känner mig nöjd. Nu är mitt liv definitivt inte kvantitet, men det var kvalitet i varje ord, i varje mail.

Min världens bästa högra hand har en lite jobbig morgon idag, så det blir för mig att köra ombytta roller - rädda henne!



 
 
Ingen bild

Ingrid

24 september 2007 09:55

Rädda din högra hand.
Kramis

 
Ingen bild

Högra handen

24 september 2007 11:24

Haha, ja jag behövde lite räddning kan man säga..tack tack..det vart en bra måndag trots röda ögon å skakig hand... :)

 
Ingen bild

Figgelito

24 september 2007 21:21

Febertopp?!
Du brukar inte vilja börja förrän klockan 9.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards