Direktlänk till inlägg 25 september 2007

Tisdagsharmoni...

Av miniu - 25 september 2007 18:43

The big day med The Big Boss... och det gick hur bra som helst...*förvånad* En kram, en kram, ja, en kram fick jag när han gick...  ojoj! Vi hade verkligen en bra dag och när han sa det när han gick så kände jag att han menade det.

Fick cred för personalarbetet och fick cred för att jag lyckas hålla så många projekt i gång med fullt fokus på verksamheten.

Dagens Big Boss Besök kom hastigt och lustigt, med ett hemligt möte som bakgrund, och jag kan inte säga någonting om det, men det fick mina tankar att gå igång. Vi mötte en mycket märklig man, som hade sina blickar på allt annat än där han skulle ha blicken. Mina bröst var fokus för honom...*usch* Till och med The Big Boss märkte det och sa att jag skulle se upp... hmm.



Nu sitter man här med middagen i magen, huset prydligt upptänt med värmeljus och ljus i varje hörn. Ute börjar det mörkna, och jag var ut och tände lyktan ute nu också. Mammie är på väg och ska komma hit och dricka lite te med mig. Lite soft musik spelas och det känns så väldigt harmoniskt.

Jag vill känna så här varje dag...

Snälla nån, hjälp mig att få känna denna harmoni lite oftare...

Tisdagsharmoni var det va?

 
 
Ingen bild

Ingrid

25 september 2007 19:32

Så skönt att det gick bra och att du fick cred för allt du gjort, det var väl på tiden att få lite positiv feedback.
Grattis och Kram från mig

 
anneli

anneli

25 september 2007 21:39

jaha det var därför fanny fick stanna till nio! ;)

http://abrutus.blogg.se

 
Ingen bild

Handen

26 september 2007 08:42

Ja vår regionschef såg himla glad & harmonisk ut, så brukar min sambo också se ut ibland :)

 
Ingen bild

Stina

26 september 2007 11:30

Härligt att DEN karln äntligen har insett vilket jobb som läggs ner och att han förstått att det ligger en tanke bakom allt du gör...och att han kunde ge dig det i form av bekräftelse! Jippie!!!
Önskar nu bara att den där harmonin du känner kunde vara smittsam... och bestående!;0)
Kramen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards