Direktlänk till inlägg 12 november 2007

Vita-rockar-time!

Av miniu - 12 november 2007 20:56

Idag var det en måndag med stort M, dessutom får jag inte träna pga förkylning och vadbristningen som gör sig påmind. Jag mår verkligen kratta när jag inte får träna, och det gör det bara ännu jobbigare. Satsar på att köra lazy denna vecka, för nästa vecka då är jag och mina aminosyror tillbaka, och då ska endofinerna upp i nivå igen!


Måndag med stort M var det ja, riktigt jäkla trist dag. Klockan 9.30 känner jag att jag måste hem och ladda, tack o lov att man bor 10 min bort från jobbet. Slänger mig på soffan, stirrar upp på det vita taket och försöker andas bort vissa känslor, lyckades väl si så där kan jag säga. Ringde världens bästa Stina i panik och fick lite handledning på vägen.

Tillbaka till jobbet där jag dagen till ära verkligen var häxa idag, hatad av alla! I väg till Dialect och ordna mobiltelefoner till ekipaget som kommer i morgon.

Telefonen ringde i ett, och fick ett besked om att vi nästa vecka mottar vår första deltagare i ett nytt marknadsområde - först ut i Sverige med det avtalet. Jag borde jubla, jag borde fira, men jag känner mig bara tom!

Tom o trött. Nu har jag fyra dagar på mig att leta arbetsterapeut, sjukgymnast, socionom, psykolog och en coach - jippie!

Till råga på det ska jag parallellt med den jakten genomföra introduktion för nyanställda, smälta det Svåra Samtalet, planera framåt, stå på mig för mina rättigheter för det ledarskap jag behöver, försöka driva verksamheten framåt, fortsätta vara glad och trevlig.

Ohejåhå - vad det känns mycket just nu!


Nu är det Cityakuten time, får njuta av de vita rockarna på avstånd ikväll!


 
 
Ingen bild

Figgelito i vit rock

13 november 2007 13:21

Jasså du trånar efter vita rockar du ;) Annat ljud nu!

Vila denna vecka och nästa vecka skippar du aminosyrorna är dr ordination för dagen.
Go girl!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards