Alla inlägg den 23 november 2007

Av miniu - 23 november 2007 13:14

... det kom min manliga kollega instormandes med nu, och en fulladdad lila påse - från Systembolaget!

Så sant så...


Därför är det bäst att göra det bästa av helgen, och det ska jag verkligen försöka med. Som vanligt lär det bli en känslostorm utan dess like igen, men jag börjar liksom bli van...*ler lite snett* Känslorna har en tendens att komma när jag har det lite lugnare, då finns det möjlighet att fundera och grubbla, och det borde jag inte göra, men det känns oundvikligt ibland, för känslorna rår man inte för...


I dag efter träningen blir det ett sedvanligt bubbelbad, sprang in på Maskrosen och köpte lite nya alger till badet, så nu ska jag kunna plaska och ha mig med ordningen återställd - inte illa!

Efter bubbelbadet så blir det en taxi ner till stan, för det ska faktiskt drickas Moet i bubblet idag, och därefter blir det en middag med Figge som är på Norrlandsturné och ska hjälpa norrländska små barn till världen.

Att ta med sig mig ut en fredagskväll är en vild chansning och kan sluta i total flopp, men Figge är varnad och även van mitt fredagsagerande. Allt som oftast är jag totalt slut och om det är någon dag i veckan jag passar bäst i soffan och dessutom verkligen trivs där - så är det fredagar!


Lördagen och söndagen är ganska öppen, lite fikabesök ska jag få, och jag ska försöka komma ut på en prommis också, och sedan är det träning på söndag igen, och inte att förglömma... dadah - affärsplanen!


Det är ju bara en helg i veckan...

Ovido - Quiz & Flashcards