Direktlänk till inlägg 20 augusti 2007

Provrumslunch...

Av miniu - 20 augusti 2007 14:43

Så har det hänt igen... lunchen tillbringades i en provhytt på Sköna Under, i nära 1½ timme. Kan någon vänlig själ förklara för mig varför alla pensionärer måste ut på stan PRICK på lunchtid!

... och prata om allt möjligt, dom har ju hela dagarna på sig att flanera, så vänligen rör inte mina luncher!


Världens bästa högra hand var smakråd, för idag skulle det provas BH:ar. Efter alla våra fikasnack i personalrummet om modeller, silikonets vara eller icke vara (alltid lika intressanta och uppriktiga diskussioner här)- så gick vi iväg till Sköna Under för att för mig göra en ny upptäckt!

Någon tusenlapp fattigare och 3 underverk rikare...


Nu ska jag återgå till att koppla på headsetet, intervjuas av tidningen, bråka med IT och försöka bringa allmän ordning på placet... och andas!

Tror att dagens mest använda uttryck idag är: Hur svårt kan det vara?


 
 
Ingen bild

Figgelito

20 augusti 2007 15:10

You, tack för dagens skratt. Du får väl för fan inte plats med fler underkläder nu på Högre Höjder. Mitt sinne säger mig att du idag testade helt andra modeller, något urringat, något upplyftande (som om det inte vore nog) och något oskyldigt, inte lika preppy ;-)!
Har jag fel???

 
Ingen bild

Miniu ger svar på tal

20 augusti 2007 15:15

Du där Figge; funderade länge på om jag skulle godkänna din kommentar...*fniss* Fröken präktig you know... Skyller faktiskt på en svart tunika som behöver något vackert under och en skjorta som gör sig bättre med ett litet diskret lyft, som inte är så diskret när jag tänker efter!
Känns som ett myyyycket ytligt inlägg från både dig och mig, men det kan du ju behöva nu när du ska till huvudstaden och dryga till dig...

 
Ingen bild

Helene

20 augusti 2007 16:13

Ja HERREJÄVLAR vilket lyft, rekomenderas till helgen :)

 
Ingen bild

Ingrid

20 augusti 2007 18:10

Ska nog besöka den affären nästa gång jag kommer till Sundsvall, hade faktiskt önskat jag fått vara med
Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards