Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av miniu - 24 augusti 2007 11:23

Så sitter man här på mammas kontor och gästspelar lite. Youtube underhåller mig för här finns ingenting annat som underhåller en fröken som mig.

Sitter här med travar av papper, telefoner som ringer, deklarationer i en enda salig röra, tidningar, folk, personal, siffror in i absurdum...

Blev det fel barn på BB?

Om jag hade haft 100% mammas gener hade det varit ett kaos i mitt liv, ett liv av ständig försening, ständig oordning.

Kan ju säga att jag redan som 5 åring hade total ordning på mina saker, och mitt flickrum var verkligen prydligt - redan då!

Jag visste exakt var jag hade mina saker och mammas också...


Min älskade mammie - bringa lite ordning i livet!

Okej, du behöver kanske inte ha det så ordningssamt som jag, för jag erkänner att det kan gå till överdrift ibland - men vi kan väl mötas någonstans halva vägen?


Nu blir det en lunch med mammie innan jag ska inta Södra Berget för en skön eftermiddag.

Trevlig helg önskar jag från ett stökigt och dammigt kontor - som inte är mitt...

Ovido - Quiz & Flashcards