Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av miniu - 17 augusti 2007 17:32

... med huvudvärk, fryser och mår lite allmänt pissigt. Det har hänt igen, jag känner mig bakis på 1½ glas vin, och det här är baksidan med alkoholen.

Många säger att det handlar om vana, ja - det kanske är så, för då har jag mycket att ta igen. Å andra sidan är jag stark motståndare till den svenska alkoholkulturen...

Återstår att se om jag piggnar till när det vankas mat & dryck med trevligt sällskap ikväll!


Så var det sista helgen innan det är riktig vardag igen!

Jag har bannemig en lista på allt som ska hinnas med denna helg;

* Ogräs och kirshkålen på framsidan ska väck, och gräset trimmas!

* Träna

* Ut och gå i två timmar minst...*längtar*

* Gå igenom sommarkläderna och bringa lite ordning bland nyförvärvet

* Minst 1 film ska jag se

* Hälsa på mammie och Håkan i stugan


Over and out!

Av miniu - 17 augusti 2007 13:06

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?

Att jag borde använda glasögonen ofta, för dom är ganska snygga!
2. Hur mycket kontanter har du på dig?

64 hela kronor

3. Vilket ord rimmar på "test"?

Mest

4. Favoritplanet?

Jorden.

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?

Mamma

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?

Ljudlös

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?

Bh och en rosa piké

8. Sätter du etiketter på dig själv?

Que?

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?

Clarks

10. Ett ljust eller mörkt rum?

Ljust.

11. Vad gjorde du vid midnatt?

Typ hade trevligt

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?

"God natt och tack för att du finns"

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?

Inte bortskämda med sådant här i Norrland ju!

14. Vilket uttryck använder du mest?

"Take Care" - beror väl på att jag är inne i en sådan fas just nu med lugn och ro. Fråga mig igen om någon vecka, då har jag glömt att det finns en omgivning!

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?

Klurigt, men jag tror faktiskt att det var Anneli eller mamma

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?

Måste ha varit Ludde

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?

Kaffe, TREO och alkohol...*skämmes på mig*

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?

Ingen
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?

Trivs ganska bra med åldern just nu

20. Din värsta fiende?

Pass

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?

En fot från Mexico

22. Vad var det senaste du sa till någon?

Okej, vi ses imorgon - pussie! ... till mamma när vi gick från lunchen

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?

Pengarna.

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?

Japp

25. Senaste låten du lyssnade på?
Blackheart med Eva Dahlgren

Ovido - Quiz & Flashcards