Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av miniu - 8 augusti 2007 21:48

* En svalkande tequiladrink

* En god mustig chokladpralin

* Nyvädrade sängkläder


Natti natti, min första semesterdag går mot sitt slut, nu återstår några fler lika sköna dagar!

Av miniu - 8 augusti 2007 16:26

Idag har jag haft en riktigt härlig start på min semester.

Strålande solsken och närmare 30-gradersstrecket, perfekt för lite solbränna!

Jag har bara tagit det lugnt, läst lite, lyssnat på radio, lyssnat på bin, lyssnat på fåglar, vattnat blommor och bladet, kollat på dom och insett att lavendeln är på gång igen, att Mårbackan är vackrare än någonsin, att myntan blir perfekt i kvällsdrinken i kväll...

Tittat på plommonträdet, konstaterat att det inte blir så många äpplen i år... Vilken underbar dag!


Här är en bild på min balkong på Högre Höjder...*älskar*

Av miniu - 8 augusti 2007 10:52

Efter en jättetrevlig kväll på Oscar kan det inte annat är kännas att semestern är här på riktigt nu!

Jättegod mat och god dricka, och jäklar vad jag blev påverkad - läskigt. Har varit på Oscar många gånger då jag haft mer alkohol i kroppen än denna gång, men nu gjorde fördrinken a´la cairpirinija och det stora glaset rött, en sån påverkan att jag höll på att ramla på toaletten, jag blev såååå yr - obehagligt!


Sov ut riktigt skönt imorse, spelade in ett nytt mobilsvarsmeddelande på telefonen och ska ut och pussa solen lite nu innan eftermiddagen kommer jag drar mot stugan.


På med sololja, boken i handen, bikinin på, och uuuuuuut!

Ovido - Quiz & Flashcards