Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av miniu - 2 augusti 2007 16:53

Nu när man har fått en ny mobil och allt, så är det ingen som ringer på den... så lugnt och så tyst på den fronten!

Och när man inte vill att det ska ringa, då ringer det som aldrig förr, typ igår.


Jaja, får väl återgå till att fortsätta vätskeladda innan träningspasset ikväll, middagen i magen, sitter och försöker göra någon nytta på jobbet, och det går väl si så där...*tittar mot sidorna, men klockan har ju snart passerat 17*


Tråkelitråk!


Av miniu - 2 augusti 2007 16:22

Igår var det en riktigt dålig hårdag, ni vet sådana dagar man vaknar och håret ser fett ut bara man kliver ur sängen (sprayar igenom det - och det ser ännu fetare ut) fastän man tvättade det kvällen innan.

Drog i väg på lunchen och köpte danska Sassoons schampoo och balsam som min frisör rekomenderade sist.

Sved i plånboken, men jag och Helene slog till!


Imorse var det dags, en rejälv schamponering gånger tre, och visst blev det skillnad. Blåste igenom håret och gav mig in på plattången och drog igenom hela håret, herrejävlar vilken skillnad!

Håret glänser - Marre glänsar - det är en bra hårdag idag!


Har noterat att några av er inte visste vad preppy var för något. Här kommer förklaringen, citerat min kusin, modeoraklet i släkten;

" Det är väl väldressat, piké och så där"

Så... nu vet ni vad preppy är, och även att jag är preppy idag. Rosa pikérubber a´la Gant och ett par svarta väldressade byxor och golfskor till. Ooops - rätt rejält preppy, och lägg till ett glänsande hår på det!

Ovido - Quiz & Flashcards