Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av miniu - 7 augusti 2007 14:43

"Hej, tack för ditt mail. Jag njuter av lite semester och kommer därför inte kunna läsa och svara på ditt mail omgående. Om du måste ha tag på någon av oss på kontoret hänvisar jag till XX (världens bästa högra hand)som nås på XX, så kan hon hjälpa dig."



Det är stort... det är riktigt stort. Ikväll blir det mat och dryck på Oscar för att fira in semestern och imorgon blir det inga planer alls, så skönt så underbart så fantastiskt.


Sista timmarna nu, rensar, plockar, sorterar. Tack Helene för en fantastisk fin dag, som fylldes av massor av skratt. Tanken slog oss idag, när vi passerat två kvarter ner till torget, att vi skrattar jättemycket på jobbet jag och Helene, skrattar åt fåglar, åt oss själva och ler att vi har det så bra.


Man ska lämna placet när man är på topp - och så gör jag. Nu ska jag njuta av 1½ veckas ledighet med avbrott för ett gästspel.



Jag ska dricka drinkar, läsa, dricka skumpa, sola näsan, dricka massor av fylligt rödvin - gärna italiensk och andra trevligheter på Högre Höjder!

Here I come!

Ovido - Quiz & Flashcards