Direktlänk till inlägg 25 augusti 2007

Jag trotsade allt...

Av miniu - 25 augusti 2007 23:27

... bet ihop och genomförde dagen enligt planerna. Åkte i väg på travet som planerat, och väl där var det helt ok. Illamåendet kom, stannade kvar och försvann på eftermiddagen. Alla toaletter var trasiga och jag hade ett hemskt illamående, men det gick...


Hem, in i duschen och i väg på lysafton på Skatan. Vilken upplevelse! Så vackert, så avkopplande, så underbart. Mitt mål med en stuga där kommer bara ännu närmare, jag ska ha det! Nästa gång är det inte jag som är nykter och chaufför i allafall. Kändes riktigt patetiskt att se folk dansa på borden och beställa in helrör, och där satt jag med min Cola Light, med backen stadigt under fötterna.


Dagens guldstjärna går till en gentleman som tog med mig på en båttur och såg till att jag kom levande tillbaka, inte för att jag ens hade tvekat i hans sällskap! Precis det jag behövde efter en riktigt överjävlig natt...

I think you made my day... Tack för att du finns!


Guldstjärnan får delas med Stina som kom förbi med ett survival-kit som innehöll vätskeersättning, dexterol och en dvd, perfekt efter en natt med en hink som bästa sällskap. Vad skulle man göra utan sådana vänner?




 
 
Ingen bild

Stina

26 augusti 2007 08:04

Skönt å´höra att du kom på benen och fick en bra lördag att lägga till "minnenas arkiv", en dag att komma ihåg och plocka fram sen när höstrusket och vintern kommer till Högre höjder!
Självklart ska man förse sig med goda vänner och vårda de bästa relationerna man har runt sig, livet är för kort för att ödsla tid på "de andra".
Kramen...

 
Ingen bild

Figgelito

26 augusti 2007 10:14

Vad är det mitt öga skådar, en guldstjärna till en gentelman, och det är inte jag?! Du har inte sagt ett pip om något sådant, och känner jag dig rätt så har du synat honom ordentligt innan du låter någon ta med sig dig på en tur?! Som jag sagt; lycklig blir den man du släpper in i ditt hjärta. Du får låta honom läsa mitt gästbloggeri så får han en bruksanvisning till dig på någon minut!!!!

 
Ingen bild

Miniu svarar

26 augusti 2007 10:29

Du Figge, ja - det finns saker du inte vet! Och ditt gästbloggeri ska vi nog inte tala om i detta sammanhang. Du kanske läste Annelis kommentar om att mammie skulle ha fått en hjärtinfarkt när hon läste att hennes såååå ordentliga dotter ägnar sig åt något så opassande för fiiiina flickor som sex, hemska tanke...*haha* Min blogg är familjens samtalsämne numera. Fröken präktig har öppnat sig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards