Direktlänk till inlägg 30 augusti 2007

Det finns en fördel med att vara chef...

Av miniu - 30 augusti 2007 23:05

... och det är att man får lov att välja var man ska äta när man går ut och aktiverar sig. Valet var ganska enkelt idag, Innergården på 1891, alltid ett säkert kort.

Så efter ett kort informationsmöte på Stadshuset gick vi mot 1891 och åt & drack gott... För några blev kvällens meny ett kärt återseende, för andra blev det första kontakten med manchego, serranoskinka och tigerräkor - allt kombinerat med ett riktigt gott vin från Toscana till förrätt, och till huvudrätten var det ett mastigt Shirazvin som fick kombinera ryggbiffen med chevrepotatisen.


Kameran fick följa med idag, tyvärr dog batterierna när vi skulle knäppa kort på the boss vid bordet, så jag får väl lov att klippa in kortet som världens bästa högra hand tog när vi lattjade på kontoret idag!



 
 
Ingen bild

Figgelito

30 augusti 2007 23:23

Förstod att det skulle bli Innergården om the Boss fick bestämma. Du sa det själv, ett säkert kort. Och du har fått långt hår på dessa veckor ser jag. Annars ser du faktiskt ut att stråla även om jag vet att hjärtat inte strålar just nu, men hela du skiner om det kan vara till någon klen tröst.

 
Ingen bild

Miniu svarar

31 augusti 2007 11:17

Men tack för den komplimangen... Jo, nog är håret långt nog. Perfekt att sätta upp i tofs när man slappar hemma. Men såååå mycket längre ska det inte bli, vill inte bli långhårig ju!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards